1. 11. 2017 byl na ehopu SPORTICUS.CZ spuštěn nový zákaznický systém, zvýhodňující registrované zákazníky.
VÝHODY REGISTRACE
Všichni registrovaní zákazníci mohou nakupovat většinu produktů s vyšší slevou než běžní zákazníci. Toto se však nevztahuje na produkty s akční cenou a při výprodejích.
Registrovaným zákazníkům se zobrazí stránka, kde přímo uvidí konečné ceny, za které mohou produkty koupit.
Registrovaní zákazníci mohou využívat kreditového systému, tedy odměny na další nákup, ve výši 3 % z částky nákupu (u elektroniky pouze 1 %). Více o kreditovém systému níže.
Registrovaní zákazníci mohou jednoduše nahlížet do historie svých nákupů, kde rovněž naleznou své faktury.
Registrovaní zákazníci mohou využívat výhodnějších podmínek pro množstevní slevy.
INFORMACE O FUNGOVÁNÍ KREDITOVÉHO SYSTÉMU
Základní informace
Za každý nákup v našem internetovém obchodě www.sporticus.cz získá registrovaný zákazník (dále „zákazník“) odměnu ve výši 3 % z částky nákupu zboží. Výjimkou jsou tři značky, zpravidla se jedná o elektorniku (GARMIN, LUCIFER, SPORTIDENT), za které dostanete odměnu ve výši 1 % z nákupní ceny.
Zákazníkům čerpající slevy nad rámec registrace (slevové kódy, oddílové slevy) se kredity nepřipisují.
Na konto zákazníka bude připsána odměna spolu s potvrzením objednávky.
Aktuální stav konta zjistí zákazník jednoduše po přihlášení. V zákaznickém systému lze sledovat také historii odměn a jejich čerpání.
Při vrácení zboží se čerpaná odměna odečte z aktuální výše konta zakázníka, případně bude ponížená vrácená částka za zboží o výši chybějícího kreditu.
O aktuální stavu konta bude zákazník informován prostřednictvím e-mailu, automaticky generovaného se zasláním faktury. V případě, že se změní fakturovaná částka za objednávku, změní se také výše odměny za daný nákup (odměna se vypočítá z fakturované částky). Ke změně fakturované částky může dojít z různých důvodů (změna objednaných položek, dodatečná sleva apod.). Závazná je tedy až částka, kterou nalezne zákazník v historii odměn a jejich čerpání.
Jak uplatnit odměny
V první fázi košíku se přihlášenému zákazníkovi zobrazí aktuální stav jeho konta (v Kč). Zákazník si zvolí, o jakou částku chce aktuální nákup ponížit. Částka nákupu se poté přepočítá.
Odměny lze uplatnit pouze do výše částky nákupu.
V momentě odeslání objednávky se konto zákazníka sníží o uplatněnou částku.
Upozornění
Kreditový systém je určen výhradně registrovaným zákazníkům. Při každém nákupu je potřeba se přihlásit.
Změny v kreditovém systému jsou vyhrazeny.
Platnost výše uvedených podmínek je od 1. 11. 2017.